0
Twój koszyk

Reklamacje i zwroty

1. WARUNKI ZWROTÓW I WYMIAN

1.1. Zwroty

1.1.1. Produkty, które się Państwu nie podobają lub które Państwu nie pasują, mogą oczywiście zostać wymienione lub odesłane do nas, a należność za nie zostanie Państwu zwrócona. Proszę wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zamiany i zwrotu.
1.1.2. W przeciągu 14 dni od daty dostarczenia Towaru przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Towar należy odesłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce (Paragon).
1.1.3. Zwracany towar należy odesłać na adres:

Lemar E. Czyża, P.Bieleń spółka komandytowa
ul. Kołobrzeska 50
10-434 Olsztyn

1.1.4. Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki ze zwrotem należność za zwrócone produkty zostanie zwrócona na  Państwa konto.

1.2. Zwroty należności:
Zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas towarów, o czym poinformujemy Państwa drogą e-mailową.
Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
1.3. Wymiana produktów
W sklepie internetowym medycznykurier.pl mogą Państwo wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 14 dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na kolor czy rozmiar.
W tym celu prosimy skontaktować się z naszą Infolinią, nasi agenci sprawdzą dostępność produktów, a następnie prosimy wysłać do nas produkt jako zwrot. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo, zaś Lemar Sp.k.  zapłaci za koszt dostawy nowego produktu.
Prosimy zwrócić uwagę, że do ustalenia daty zakupu niezbędny jest paragon lub faktura VAT
W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu towaru prosimy o kontakt z naszym centrum serwisowym. E-mail: info@lemar.olsztyn.pl tel 89 533 88 50
1.4. Uszkodzenia
Prosimy o Państwa zrozumienie, w przypadku uszkodzenia produktów spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie produktu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania – tak, jak miałoby to miejsce w sklepie.

2. GWARANCJA, REKLAMACJE I NAPRAWY

2.1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym medycznykurier.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Długość gwarancji określona jest w karcie gwarancyjnej produktu. Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego. Reklamacja może wykonana poprzez  bezpłatną naprawę , zamiany na inny model lub zwrot należności za zakupiony produkt w zależności od formy gwarancji jakiej udziela producent na dany towar.
2.2. W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
Jeżeli kupiliście Państwo produkt w sklepie internetowym Medycznykurier.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej telefonicznej Obsługi Klienta – 89 533 88 50. Nasi konsultanci poinstruują Państwo jak dalej postępować.
2.3. Najpóźniej w ciągu 14 dni zostaną Państwo przez nas poinformowani o statusie reklamacji.
2.4. Na wszystkie oferowane w sklepie produkty obowiązują gwarancje producenta, okres gwarancji to minimum 24 miesiące. (Poza elementami eksploatacyjnymi, tj. akumulatory, zasilacze) W razie chęci zapoznania się z warunkami gwarancji producenta do określonego produktu prosimy o kontakt pod nr telefonu 89 533 88 50 lub pod adresem mailowym kontakt@reha24.pl, treść takiej gwarancji zostanie Państwu udostępniona w formie elektronicznej (skan gwarancji, dokument pdf lub link do treści gwarancji na stronie producenta)